Gepost door: Het team | juli 28, 2010

En nog eens wachten…

Het begint ondertussen wel een beetje spannend te worden. Zowel in Pakistan als hier in Nederland wordt ondertussen de tijdsdruk gevoeld. Gaat het nog op tijd mooi weer worden? Een paar dagen? Tot aanstaande zaterdag blijft het weer slecht. De hoop is nu dat het na zondag mooi wordt. Dat is dan eigenlijk ook de laatste kans. Vanaf volgende week donderdag staat de expeditie weer in het teken van de terugreis. Pakken, lopen en reizen… Het zou toch wel heel erg jammer zijn (en dan druk ik me vast nog voorzichtig uit in de ogen van de mannen) als er niet eens een fatsoenlijke poging kan worden gedaan.


Reacties

  1. Ik ben het helemaal met Harry eens. ik hoop op een paar dagen goed weer en goed gevolg. Maar ik verheug me vooral op een lekker glas wijn samen hier beneden.
    groetjes en hou de lol erin.
    Fennie

  2. Ongelooflijk balen zeg! Heel veel geduld alvast toegewenst, verveel elkaar niet teveel, haha.

  3. Dat zou wel heel erg balen zijn! Maar wie weet komt er nog een kans. Verstandig overigens dat de mannen hun leven niet wagen en geduldig zijn.
    Harry


Categorieën